VII Trobada tecnològica KikiriTIC! sobre usabilitat, accessibilitat i apps

kikiriticLa Cambra de comerç de Mallorca acull, divendres que ve, 5 de desembre, de 8.30 a 10 hores, la setena edició de les xerrades tecnològiques KikiriTIC!, organitzades conjuntament per la Fundació Bit i el Club Cambra de Mallorca, en la qual s’analitzaran els avantatges que aporten a les empreses factors tan necessaris avui dia com la usabilitat, l’accessibilitat o les aplicacions. La trobada, que donarà començament amb un cafè, és gratuïta, prèvia inscripció a través de l’enllaç adjunt.

L’enginyer informàtic Jordi Sánchez, expert en projectes d’usabilitat i experiència d’usuari, explicarà què representen, com s’aconsegueixen i quins beneficis aporten aquests conceptes cada vegada més aplicats a productes tecnològics, tals com a dispositius, pàgines web o aplicacions. Precisament, el responsable de màrqueting i vendes de l’empresa incubada al ParcBit Let it Guide, Massimo de Faveri, aprofundirà en les característiques indispensables que ha de posseir qualsevol app.

Tancarà el cicle de ponències el gerent de Inisle, i spin-off de la Universitat de les Illes Balears, Simón Garcés, qui introduirà als assistents l’accessibilitat en l’entorn TIC, perquè les noves tecnologies siguin aprofitades per tots els usuaris. La xerrada conclourà amb un debat a través de les preguntes que els assistents formulin a la sala o via Twitter mitjançant el hashtag #KikiriTIC.

L’objectiu de les trobades KikiriTIC!, iniciades fa ja més d’un any en el marc del projecte d’assessorament tecnològic per a emprenedors i pimes Dr.TIC, és donar a conèixer i sensibilitzar al teixit empresarial balear sobre els últimes tendències i innovacions en l’àmbit 2.0, perquè les puguin aplicar en els seus negocis, diferenciant-se així de la competència i augmentant la seva competitivitat.

Més informació i inscripcions aquí.