Transferència Tecnològica del prototip Caval Channel Manager a empreses TIC

Captura de pantalla channel managerLa Fundació Bit posa a disposició de les empreses TIC aplicades al turisme un prototip de channel manager ( gestor de canals ) basat en l’estàndard Caval , desenvolupat sota el programa de foment de la innovació tecnològica aplicada a l’àmbit turístic de la DGIDT ( Direcció General de Innovació i Desenvolupament Tècnic ) .

Caval és un estàndard obert d’interoperabilitat per a la indústria turística desenvolupat en un marc col·laboratiu de caràcter públic – privat entre Fundació Bit i empreses TIC aplicades al turisme . Cobreix la definició de missatges XML per a l’intercanvi de dades entre actors de la cadena de valor turística en àmbits com hotels , trasllats i activitats en destí, a part d’especificacions de facturació electrònica per al turisme .

El prototip Caval Channel Manager desenvolupat per Fundació Bit s’ha creat amb una doble finalitat : d’una banda , per fomentar l’adopció de l’estàndard Caval a les solucions tecnològiques de les empreses TIC de Balears , amb l’objectiu d’augmentar el nivell d’interoperabilitat entre aquestes solucions i millorar així la seva competitivitat en el mercat de tecnologies aplicades al turisme , i per altra banda, per oferir al sector hoteler a través de les empreses TIC una eina de gestió centralitzada de distribució hotelera que permeti la descàrrega de reserves i l’actualització de disponibilitat i tarifes en múltiples canals de venda online .

Empreses tecnològiques interessades en el prototip Caval Channel Manager  poden contactar amb la Fundació Bit a través del; 971 784 730 o através de l’adreça; info@ibit.org.