Taller “Troba el mercat per a la teva empresa”

El proper 12 de setembre, de 10 a 12 hores, el CentreBit Menorca acullirà el taller “Troba el mercat per a la teva empresa”, organitzat per la Fundació Bit dins del marc del programa #EMPRENBIT de suport a l’emprenedoria de base tecnològica.

Durant l’activitat es repassaran continguts com la segmentació de mercats i les tècniques d’anàlisi, investigació i aprenentatge, per tal de construir l’empresa al voltant de les necessitats dels clients.

L’activitat es dirigeix a qualsevol emprenedor o empresari que estigui interessat. Les persones que vulguin participar han de reservar la seva plaça omplint aquest formulari o enviant un correu a menorca@fundaciobit.org.