Taller de Signatura Electrònica i presentació de l’aplicació PortaFIB

Aquest 16 de desembre a la sala de premsa del ParcBit, s’ha portat a terme el Taller de Signatura Electrònica dirigit a personal tècnic de les administracions públiques de les Illes Balears.

Aquesta acció formativa organitzada per l’OTAE i el departament d’Administració Digital de la Fundació Bit té com a objectiu general oferir uns coneixements fonamentals sobre signatura electrònica i certificats digitals, així com presentar el PortaFIB, una eina de portafirmes que es posarà a disposició de totes les administracions.

El taller ha estat presentat per Daniel Boerner, i per Antoni Nadal, consultors del departament d’Administració electrònica de la Fundació Bit, que han tractat els següents continguts:

1.Portafib. Presentació teòrica i pràctica de l’aplicació.
2.Introducció a la plataforma @firma.
3.Certificats digitals, fonaments.
4.Signatura electrònica, tipus de signatura avançada.

IntroduccióBàsicaPortaFIB (pdf)

CertificadoFirmaDigitalFBit (pdf)