Trobarà més informació a l’avís legal de la web o si vol contactar amb noltros ho pot fer mitjançant un correu electrònic dirigit a info@fundaciobit.org.

Quines opcions puc prendre?

És possible dur a terme les següents accions:

Així, per exemple, són utilitzades per gestionar la sessió de l’usuari (reduint el nombre de vegades que s’ha d’incloure la clau de pas), o per adequar els continguts d’una plana web a les seves preferències, entre d’altres.

Més informació a http://ca.wikipedia.org/wiki/Galeta_%28inform%C3%A0tica%29

Expiració

Finalitat

PHPSESSID

Facilitar la navegació.

Facilitar la navegació.

_pk_id

2 anys.

Analítica de la web amb Piwik.

_pk_ses

30 minuts.

_pk_ref

Piwik.

És una aplicació de software lliure d’analítica de web que és gestionada per l’equip del projecte i està instal·lat al centre de processament de dades de la Fundació BIT. Les dades recollides per l’aplicació no surten a ningun proveïdor extern i són anònimes. Aquestes dades són del tipus: informació sobre les paraules claus utilitzades en els motors de cerca per trobar la web, idioma utilitzat, proveïdor de servei d’internet que accedeix, país del visitant, navegador utilitzat, duració de les visites, etc.

Més informació a http://piwik.org/

Expiració

Finalitat

uvc

1 dia.

Compartir els continguts de la web a les xarxes socials via Addtoany i realitzar l’analítica de la web amb Google Analitics.

__utma

2 anys.

__utmb

30 minuts

__utmc

__utmz

ipinfo

6 mesos

Analítica de publicitat.

clid

acs

Addtoany.

És un serveis proporcionat per addtonay.com i static.addtonay.com per a que els usuaris puguin compartir informació de webs de forma senzilla a les xarxes socials.

Més informació a http://www.addtoany.com/privacy

Google Analitics.

Més informació a http://www.google.com/analytics/

Media6degrees.

És una empresa proveïdora d’anàlisi de publicitat online mitjançant les xarxes socials. Recopila informació sobre l’activitat dels usuaris a la web amb un fi publicitari.

Més informació a http://media6degrees.com/privacy.php

FireFox