Obertes les inscripcions per al curs d’eines Web 2.0 aplicades a la gestió i comercialització d’empreses / ParcBit

Data: del 15 de gener al 26 de març 2018
Lloc: c/ Laura Bassy, s/n – Edifici Centre Empresarial Son Espanyol
Ho organitza: Fundació Bit / SOIB
Inscripcions: Fins al 02 de gener 2018

AAEAAQAAAAAAAAhkAAAAJDMxYmY3MmRjLTdkZTctNGM0Zi1hMzc5LTJmMTI4OTg5YTQzMw

Vols aprendre a gestionar la visibilitat i la reputació online d’una empresa o establiment turístic? En aquest curs aprendràs a desenvolupar campanyes de màrqueting i a gestionar la imatge de marca de qualsevol establiment en les comunitats virtuals i plataformes socials més adequades.

A més, s’ensenyarà a manejar projectes en xarxa de forma remota i coordinada entre diferents parts, subcontractacions o departaments d’una mateixa empresa; a incorporar la gestió del coneixement intern i extern en l’organització i el paper que desenvolupa el concepte d’innovació oberta per a la millora de la competitivitat.

La formació es divideix en diferents blocs:
1.    La societat de la informació, la societat del coneixement, la societat en xarxa i l’empresa xarxa.
2.    De la idea al projecte. Gestió de projectes en xarxa.
3.    Màrqueting, comunicació i comercialització en línia.

Aquest curs consta de 200 hores de formació presencial en horari de matins, de 10 a 14 h, més 50 hores de teleformació, que es repartiran en 3 unitats formatives, i esta pensat per a un màxim de 15 persones.

Aquesta formació està finançada pel Ministeri d’Ocupació i Seguretat Social com a especialitat formativa transversal, i és gratuïta per a aquells alumnes inscrits en el registre de demanda d’ocupació del Servei d’Ocupació de les Illes Balears.

Per a més informació podeu trucar al 971 78 49 40.

Formulari d’inscripció: http://emprenbit.org/inscripcion_soib_cat.php

Us hi podeu inscriure fins al 02 de gener del 2018.