Mallorca celebra el Dia d’Internet

feria de internet logoACoPuO i Sumhie, empreses de comunicació i esdeveniments, juntament amb la Fundació Bit s’uneixen per organitzar la Fira d’Internet. La cita serà el 16 i 17 de maig al ParcBit.

El Parc Balear d’Innovació Tecnològica, ParcBit acollirà els propers dies 16 i 17 de maig una fira amb motiu del Dia d’Internet, una efemèride que se celebra a tot el món des de fa més de 10 anys. La Fira d’Internet pretén ser un punt de trobada per a empreses, organitzacions, i particulars en general de totes les edats interessats en la Xarxa.

Les empreses de comunicació i organització d’esdeveniments, ACoPuO i Sumhie, i la Fundació Bit del Govern de les Illes Balears s’han unit per organitzar aquesta gran mostra integrada per diferents i variades activitats per a tots els públics. Per un costat, a l’auditori es realitzaran diverses taules rodones sobre desenvolupament web, social media, posicionament, periodisme digital, e-commerce i jocs online, en les quals participaran professionals destacats. Per altre costat, els assistents també podran participar d’altres activitats com tallers, concursos, entre d’altres. També hi haurà servei de bar, música, un espai de networking i moltes altres sorpreses.

L’esdeveniment, sense ànim de lucre, és de participació lliure i oberta. A més, qualsevol ens o organització pot llogar carpes d’exposició per difondre la seva activitat i, per descomptat, poden contribuir a promocionar la fira. Els interessats en participar poden enviar un correu electrònic a contacto@feriadeinternet.org.

Dins el marc de la Fira d’Internet, el ParcBit acollirà el matí del divendres la visita guiada d’estudiants de Graus de Formació Professional relacionats amb Tecnologia i Empresa i també de la UIB. La visita inclourà xerrades amb empresaris del parc i visites guiades als centres d’investigació ubicats al parc com el LADAT, el SOCIB o el MICTT.

L’objectiu de l’encontre amb els estudiants és fomentar la seva inserció professional i apropar-los a empreses consolidades del ParcBit. A la vegada, les empreses del parc tenen l’oportunitat de donar-se a conèixer i aportar una visió més pràctica de la gestió i innovació empresarial als coneixements acadèmics dels estudiants.

La Fundació Bit celebra el Dia d’Internet des de l’any 2006 mitjançant esdeveniments per tal de difondre la cultura de la innovació tecnològica entre la ciutadania balear.