La Fundació Bit t’obre les portes a participar al Mobile World Congress 2019

mwc

Atenció: prorroguem inscripcions fins el 17 de gener

Le empreses interessades en accedir als avantatges que oferim per a assistir o participar com a expositor a la fira internacional més gran que hi ha sobre tecnologia tenen fins al 17 de gener per a enviar-nos les seves candidatures.

Hi ha dues modalitats de participació:

Modalitat A amb taulell: Fundació BIT seleccionarà fins a 4 empreses en aquesta modalitat  A.

• Espai de 3 m2 aproximadament, i inclou el següent:

• Taulell d’atenció amb capacitat per guardar fulletons tancats amb clau i amb tamboret.

• Rotulació del taulell amb el nom de l’empresa.

• Magatzem comú.

• Connexió a Internet per cable i wifi.

• Passis per a tots els dies de celebració del Congrés:

• 4 passis (ExhibitionVisitorPass) per a cada empresa. Són passis nominals (1 persona, un passi) d’entrada al Congrés.

• Accés gratuït al BrokerageEvent de l’European Enterprise Network.

• Preu de l’espai: 2.420€ ( 2.000€ impostos indirectes aplicables exclosos).

Modalitat B sense espai: Fundació BIT seleccionarà un màxim de 8 empreses enaquesta modalitat de participació.

• Pack Visita MWC. No inclou espai.

• Passes per a tots els dies que dura el Congrés.

• 2 passis (ExhibitionVisitorPass) per a cada empresa. Són passis nominals d’entrada al Congrés (1 persona, un passi).

• Difusió com a empresa de l’estand de la Fundació BIT (targetes, marxandatge petit, fulletons, ….)

• Accés gratuït al BrokerageEvent de l’European Enterprise Network

• Connexió wifi en l’àmbit del Pavelló.

• Preu: 480 € (400 € impostos indirectes aplicables exclosos).

condicions de participació MWC19

Accedeix al formulari de registre