La Fundació Bit selecciona personal especialitzat en tecnologies de la informació i telecomunicacions per l’Àrea de Govern Digital (GD01-18)

S’ofereix un contracte d’interinitat, grup de classificació B, salari brut anual de 25.953,84.-€, temps complet, amb el següent horariSegona.- de dilluns a divendres de 08:00h a 15:30h, i es s’hi pot accedir amb les següents titulacions:  Diplomatura, Enginyeria Tècnic o Grau en Informàtica, Telecomunicacions, Matemàtiques o titulació equivalent.

Bases específiques per la convocatòria d’un facultatiu tècnic a l’especialitat de tecnologies de la informació i telecomunicacions per l’Àrea de Govern Digital de la Fundació Bit (GD01-18)

Calendari GD0118

SOL·LICITUD PARTICIPACIÓ PROCÉS SELECCIÓ