La Fundació Bit participa en la VIII edició de la Fira Innovem

Un any més, la Fundació Bit participa de la Fira Innovem, un punt de trobada de projectes, recursos i persones entorn a la innovació en l’àmbit professional i empresarial que organitza Joves Empresaris de Balears i que enguany té lloc els dies 21 i 22 d’abril a Menorca.

Per un costat, la Fundació Bit, a través de la Incubadora d’empreses del ParcBit, forma part del jurat del concurs “projectes empresarials innovadors” que té l’objectiu de donar suport i difondre iniciatives emprenedores i innovadores a través de la seva fira i plataforma web.

Per altre costat, el director gerent de la Fundació Bit presentarà el divendres 22 d’abril el nou CentreBit Menorca que s’obrirà en els propers mesos i que aglutinarà i donarà servei a empreses i emprenedors de base tecnològica o amb un alt grau d’innovació.

Es tracta de la vuitena edició de Innovem que, després de vuit anys, segueix sent un referent a Menorca per al món de l’empresa i l’emprenedoria, i des d’on s’impulsa mitjançant la innovació el creixement de les petites i mitjanes empreses així com dels autònoms per tal de millorar la seva professionalització.

Durant la fira s’ofereixen un seguit de ponències i presentacions de projectes, productes i serveis innovadors, entre els que destaquen Enrique Nimo, director de màrqueting del Sonar+D; Fernando Colomo, director, guionista, actor, productor i arquitecte o, Celia Sánchez-Ramos, científica, investigadora a l’àrea de la protecció i la prevenció de la visió.

Innovem 2016 CdkvbiXUAAETi57.jpg:large