La Fundació Bit participa en el Brokerage Event sobre innovació i turisme organitzat per Turistec a Madrid

PERE FUSTER BROKERAGE EVENT MADRIDAquest 10 de novembre el gerent de la Fundació Bit; Pere Fuster Nadal, presenta la Fundació i el ParcBit en el Brokerage Event organitzat a Madrid per Turistec en el marc de la seva secretaria Eureka Turisme.

Aquest esdeveniment té per objectiu facilitar el contacte i la trobada de socis entre empreses i entitats del sector TIC-Turisme; i la Fundació Bit hi ha organitzat les reunions bilaterals orientades a crear sinergies entre els diferents professionals assistents per tal de construir nous negocis i propiciar col·laboracions.

En la seva intervenció, el gerent de la Fundació; Pere Fuster ha explicat quin és el paper de la Fundació com a coordinador del node a Balears de la xarxa Europe Entreprise Network (EEN), a través de la qual es dóna servei a empreses en la seva recerca de socis a nivell europeu; i com el ParcBit s’ha posicionat com a conductor del sistema d’innovació de les Illes Balears.

Aquest esdeveniment celebrat en anteriors ocasions al ParcBit s’ha celebrat aquest cop a Madrid, amb l’objectiu estratègic de possibilitar la trobada dels socis i col·laboradors amb diferents partners i clients a la capital madrilenya o els seus voltants. Així mateix, la celebració de l’esdeveniment a la capital permetrà promocionar ambdues entitats; Turistec i Fundació Bit/ ParcBit com a referents TIC-Turisme en termes internacionals.