La Fundació Bit organitza els actes de celebració del 15è aniversari del ParcBit

CAPÇALERA 15 ANYSAquest 2017 el ParcBit celebra el seu 15è aniversari, 15 anys des que es va inaugurar el parc, per la qual cosa la Fundació Bit organitza una sèrie d’actes amb l’objectiu de donar a conèixer el parc tecnològic entre els diferents públics, d’una manera lúdica i entretinguda. D’aquesta manera també es posa en contacte el món empresarial com a generador de coneixement amb la societat balear, fet que permet a la Fundació Bit anar complint amb un dels seus objectius fundacionals: la transferència del coneixement.

El programa d’actes serà del 2 a l’11 de novembre i comptarà amb activitats dirigides al públic general, als estudiants i, per descomptat, als professionals.

Pel que fa al públic general i centres educatius, es considera que dirigint-se a ells s’aconseguirà divulgar la marca ParcBit i es donarà a conèixer que s’hi fa i quin tipus d’empreses hi ha. A més, obrint-se als centres educatius es fomenten també les vocacions tecnològiques entre els joves balears.

L’objectiu general de les activitats dirigides als professionals del ParcBit està alineat amb el projecte de la Fundació Bit Parcbit Talent que té per objectiu generar una actitut positiva envers el Parc entre els seus públics interns i al mateix temps promocionar-lo entre els mercats exteriors. Així, s’ha pensat amb una agenda que crei sentiment de pertinença al ParcBit i generi una actitut positiva envers l’espai que comparteixen, reforçant la comunitat ParcBit a través de vincles personals i convertint els treballadors en prescriptors de la marca.

És per això que s’organitza una Jornada de Portes Obertes on les empreses del ParcBit podran donar-se a conèixer a la societat balear. Així, s’ofereixen visites guiades pel parc que començaran amb una presentació general i continuaran amb aturades a algunes de les empreses que formen part: Mark Site, Habitissimo, APSL, Glifstock, 2gn, LADAT, Canal 4, Discubre, GSBIT, Wireless DNA, Omniacces, Escola Global, TUI i Brújula.

Les dates elegides per a les visites guiades seran el dimarts 7 de novembre (el matí per als centres educatius i l’horabaixa per al públic general) i el dissabte 11 de novembre matí, també pel públic general. Els interessats en participar de les Portes Obertes s’han d’inscriure a goo.gl/mJX41v

A banda d’aquestes visites guiades, es faran altres activitats per al públic general com:

Respecte a les activitats per a professionals, s’han plantejat jornades relacionades amb la divulgació de la innovació tecnològica que comptaran amb ponents d’alt nivell i tallers de coaching i networking:

El dia 9 de novembre se celebrarà l’acte institucional amb els representants de les institucions relacionades amb el ParcBit i durant el qual el vicepresident i conseller d’Innovació Recerca i Turisme, Biel Barceló, farà entrega dels reconeixements a les empreses del ParcBit que han destacat per la seva labor en diferents camps.

Consultau el programa complet d’actes aquí.