La Fundació Bit col·labora amb el programa Connect’Up per al foment de l’emprenedoria en la innovació

El termini del concurs de projectes innovadors Connect’Up s’obre avui i finalitza el 7 de maig

Avui s’obre el termini de presentació de projectes al Premi Connect’Up, un concurs d’idees convocat pel Grup Serra, el patrocini de CaixaBank i la col·laboració de la Fundació Bit juntament amb les direccions generals de Tecnologia i Innovació i Recerca, IDI, UIB, Palma Activa, IFOC-Calvià, Smart Island Summit, Cambra de Comerç de Mallorca, CAEB, PIMEM, ABEF, Cesag, Wohaby, Connector i Customia.

En joc hi ha en total més de 30.000 euros de premis en metàl·lic i espècie. Per participar, els candidats han d’inscriure’s a la web connectup.es. El termini de presentació de projectes finalitza el 7 de maig.

Les idees de negoci podran participar en tres categories: emprenedor (per a idees de negoci o projectes iniciats amb menys de quatre anys), intraemprendedor (per a persones que pertanyen a una empresa) i projectes d’FP i Batxillerat.

En la categoria d’emprenedor, les idees i propostes han de cenyir-se al turisme, economia blava (lligada al mar), bioeconomia i industrial culturals i creatives, mentre que les de interemprendedor i FP Batxillerat són de tema lliure. Totes han d’inscriure’s amb el business model CANVAS (accessible a la web connect.es), la plantilla que reflecteix el model de negoci.

Vint finalistes

D’entre els projectes presentats se seleccionaran un màxim de vint finalistes en la categoria emprenedor, tres en intraemprendedor i tres de FP-Batxillerat, que passaran per un pla de formació amb experts que ajudaran a impulsar la seva idea. Finalment, participaran en Connect’Up Days (13 i 14 de juny), amb conferències, networking i la gran final.

El primer premi Connect’Up és de 8.000 euros en metàl·lic, estada en un coworking, formació en actitud de negoci, oratòria i aspectes legals, així com un programa avançat en màrqueting i social media, coaching o RRHH. També la matrícula en postgrau a la UIB o TFG en Cesag-Comillas i un viatge a la Ruta Tech de CaixaBank a Barcelona.

Precisament la Fundació Bit acollirà, dins del seu programa d’acceleració d’idees de negoci EmprenBit, els projectes procedents de Connect’Up a qui se’ls oferirà un servei d’assessorament i acompanyament orientat en la validació de nous models de negoci basats en tecnologia.

Consultau aquí el programa Connect’Up.

Pantallazo del 2018-04-12 14:02:11