Jornada de Descobriment Emprenedor a Eivissa

D0bF-qlWwAA1Cxt.png:large

Dins la Factoria d’Innovació promoguda per la Fundació Bit, i que té com a objectiu principal potenciar la recerca, el desenvolupament tecnològic i la innovació a les empreses de les Illes Balears, es desenvolupa una jornada de descobriment emprenedor (JDE) en les temàtiques de Turisme de benestar i qualitat de vida i Tecnologies turístiques, que formen part de l’estratègia d’especialització intel·ligent (RIS3) de les Illes Balears.

Les jornades de descobriment emprenedor són sessions de treball col·lectives orientades a identificar potencials projectes transformadors, explorant nous àmbits d’oportunitats de negoci, que suposin un potencial benefici per als participants i promoguin un canvi estructural a la regió.

A la jornada, es farà una prospecció dels principals reptes existents en temàtiques de caràcter innovador a l’illa d’Eivissa, es recolliran solucions i necessitats d’innovació mitjançant un qüestionari especialitzat i es dinamitzaran grups de treball per consensuar i prioritzar nous possibles projectes transformadors a emprendre al territori.

La jornada està adreçada a empreses, universitats, centres d’investigació, inventors, emprenedors, clústers, associacions i qualsevol entitat o persona que desenvolupi o tingui interès en desenvolupar una activitat en àmbits temàtics de caràcter innovador.

Us interessarà si:

• Voleu ser partícips, de primera mà, en la definició de nous projectes transformadors del territori.
  • Voleu interactuar amb actors rellevants de l’illa en els àmbits del Turisme de benestar i qualitat de vida, i les Tecnologies turístiques.
  • Voleu conèixer els principals reptes a què el territori s’enfrontarà en els anys vinents en aquests àmbits temàtics.
  • Voleu saber quines tendències tecnològiques incidiran en l’àmbit del Turisme.

Programa:

8.45h Recepció d’assistents
9.00h Benvinguda i presentació a càrrec del Director General d’Innovació i Recerca
9.10h Descobriment emprenedor en Tecnologies Turístiques

• Context situació: RIS3 i Tendències Actuals
  • Exploració de reptes (dinàmica de treball en grups)
  • Dinàmica de generació d’idees per a solució de reptes
  • Valoració i consens d’idees
  • Posada en comú i conclusions

10:55 h (Descans 15’)
11.10h Descobriment emprenedor en Turisme de benestar i qualitat de vida

• Context situació: RIS3 i Tendències Actuals