Inscripció al Brokerage Event del Mobile World Congress 2014 (a preu especial)

Brokerage event

Entrevista’t i fes negoci al Mobile World Congress 2014

mwc
Durant els propers 24, 25 i 26 de febrer tindrà lloc el Brokerage Event per a empreses europees en el marc del Mobile World Congress 2014.

L’anterior edició del Brokerage va reunir més de 500 empreses i entitats de 29 països que van oferir gairebé 1.000 perfils tecnològics i generar més de 1.600 peticions d’entrevistes prèviament concertades i acceptades.

Què és el Brokerage Event?

És una trobada empresarial en format d’entrevistes bilaterals de 30 minuts, orientada a ajudar les empreses europees a trobar socis comercials i tecnològics europeus.

Per què participar al Brokerage Event?

L’empresa trobarà en el Brokerage els seus socis internacionals i es podrà posar en contacte amb oferents i demandants de tecnologies del sector mòbil.

Qui pot participar-hi?

La participació està destinada exclusivament a les empreses del sector TIC i/o R+D de desenvolupament/comercialització de tecnologies de comunicació mòbil.

Inscripcions, data i cost

Inscripcions fins al 10 de febrer de 2014.

Les empreses de Balears que assisteixin a través de la Fundació BIT, com a membre de l’Enterprise Europe Network, podran fer-ho a un preu especial de 310 euros, que inclouria 3 entrevistes bilaterals gratuïtes al Brokerage Event. (El preu normal d’inscripció és de 749 euros)

Els interessats han de contactar amb Alicia Domingo a: adomingo@ibit.org

T’ajudem a conectar amb EUROPA!!