“Del Conflicte a l’Oportunitat”, a càrrec de Massimo de Faveri

JORNADA_CENTREBIT

Divendres dia 27 d’octubre, a les 13 h al CentreBit d’Alaior, la Fundació Bit organitza una jornada dirigida a empresaris i emprenedors amb l’objectiu de compartir experiències. “Del Conflicte a l’Oportunitat” es durà a terme de la mà de Massimo de Faveri, CEO d’Apploading, una empresa de recent creació que centra la seva activitat en el desenvolupament d’APPs per a empreses i que, a dia d’avui, ja ha desenvolupat 36 projectes i ha aconseguit més de 6 milions de descàrregues.

Seguidament a la jornada, s’oferirà als assistents un aperitiu per continuar la sessió d’una manera distesa compartint experiències entre tots els participants.

Podeu confirmeu la vostra assistència en el següent formulari.