Butlletí ParcBit al dia 01/02/17

NOTÍCIES

centrebit inauguracióEl Govern de les Illes inaugura a Menorca el CentreBit “Com a aposta per a la innovació i l’economia del coneixement”

La Presidenta del Govern, Francina Armengol, i el vicepresident i conseller d’Innovació, Recerca i Turisme, Biel Barceló, varen inaugurar aquesta nova infraestructura que alberga ja 4 empreses i 6 projectes en incubació. Més informació.

estudi menors

7 de cada 10 menors de les Illes Balears xateja diàriament

L’Observatori Balear de la Societat de la Informació (OBSI) avança resultats d’un estudi sobre l’ús d’internet per part dels joves que posa de manifest que 1 de cada 4 alumnes d’ESO de les nostres illes passa més de 4 hores al dia a internet, connectats sobretot a aplicacions com Whatsapp, Instagram i YouTube. Més informació.

sanifitSanifit anuncia la inclusió del primer pacient en CaLIPSO

Laboratoris Sanifit SL, empresa biofarmacèutica en fase clínica focalitzada en tractaments relacionats amb la calcificació, anuncia que ha dosat el primer pacient en l’assaig clínic de Fase IIB, “Estudi CaLIPSO” amb el fàrmac SNF472, per al tractament de la calcificació cardiovascular en pacients amb insuficiència renal terminal en Hemodiàlisi. Més informació.

ACTIVITATS

yorientoJornada Recerca de feina 2.0 Per què i com cercar feina i captar talent a la xarxa?

El proper dijous 2 de febrer pel matí, al Centre Bit Menorca a Alaior, el Consell Insular de Menorca ha programat una jornada adreçada a persones que cerquen feina o millors oportunitats laborals, professionals de l’orientació laboral i petites empreses interessades en seleccionar perfils professionals de forma efectiva i eficient. L’esdeveniment comptarà amb la presència de l’orientador de professionals i directius en temes relacionats amb el lideratge, la motivació o la productivitat en entorns 2.0, Alfonso Alcántara. Seguir llegint.

dia internet segura

Jornada d’Internet Segura per a professionals

El proper dimarts 7 de febrer i en motiu del Dia de la Internet Segura, les entitats Institut Balear de la Joventut (Ib-Jove), Oficina de Defensa dels Drets del Menor (ODDM), Convivèxit, Policies Tutors i la Fundació Bit organitzen una jornada d’Internet Segura per a professionals implicats o interessats en un espai de reflexió i recursos sobre la temàtica. Segueix llegint.

meteoclimJornada presentació SmartWeather per al sector nàutic

Aquest proper 23 de febrer de 10h a 11’30h el CEO de l’empresa Meteoclim, Carlos Alonso Laita, presentarà SmartWeather, una nova eina destinada a professionals del sector de la nàutica que necessiten informació meteorològica fiable i rigorosa. Segueix llegint.

ALTRES