Butlletí ParcBit al dia 31/08/2017

NOTÍCIES

Nova convocatòria d’ajuts per a pimes i agrupacions sense ànim de lucre per a activitats d’R+D+i

La Direcció General d’Innovació i Recerca convoca una línia d’ajuts destinats a pimes i agrupacions sense ànim de lucre per a què facin activitats de recerca, desenvolupament tecnològic o innovació per a dur a terme accions en matèria de transferència del coneixement i activitats innovadores. Més informació.

Selecció de docent per a curs de web 2.0

La Fundació Bit selecciona docent per impartir mòdul d’Eines gestió de la informació, edició d’imatges i vídeos del curs “Web 2.0. per a la gestió i comercialització d’empreses” promogut pel SOIB. La data i hora límit de presentació de sol·licituds és fins a les 14:00 hores del 8 de setembre de 2017. Més informació.

Llicitació per a un servei de disseny d’imatge i desenvolupament de pàgina web i de comunicació online

La Fundació Bit fa pública una licitació per a un servei de disseny d’imatge i desenvolupament de pàgina web (Lot 1) i de comunicació online en xarxes (Lot 2) del Seminari Internacional d’Innovació i Turisme (INTO). La data límit de presentació de sol·licituds és fins al 8 de setembre de 2017. Més informació.

ACTIVITATS

Talent i Altes Capacitats amb el Dr. Javier Berché

El ParcBit acull el proper 1 de setembre a les 11h a l’auditori la conferència “Talent i Altes Capacitats” a càrrec del Doctor Javier Berché qui ens parlarà sobre les Altes Capacitats, què són, com es detecten i com es formen. El Dr. Javier Berché Cruz (Barcelona, 1949) compta amb una experiència de més de 30 anys investigant sobre el talent i les altes capacitats. Més informació.

Taller “Troba el mercat per a la teva empresa” al CentreBit Menorca

El proper 12 de setembre el CentreBit Menorca acull el taller “Troba el mercat per a la teva empresa” dins del marc del programa #EMPRENBIT de suport a l’emprenedoria de base tecnològica de la Fundació Bit. Durant l’activitat es repassaran continguts com la segmentació de mercats i les tècniques d’anàlisi, investigació i aprenentatge, per tal de construir l’empresa al voltant de les necessitats dels clients. Més informació.

ALTRES