Butlletí ParcBit al dia 15/02/17

NOTÍCIES

presentació resultats obsiLa majoria de joves afirmen que reaccionarien davant un cas de ciberassetjament

Amb motiu del Dia de la Internet Segura, la Fundació Bit ha presentat les dades sobre les situacions de conflicte que sorgeixen a la Xarxa entre l’alumnat d’ESO de les Illes Balears, anomenats ciber-conflictes, en una jornada per a professionals organitzada per l’Institut Balear de la Joventut (Ib-Jove), l’Oficina de Defensa dels Drets del Menor (ODDM), Convivèxit, Policies Tutors i la Fundació Bit. Més informació.

afilired

AffiliRed col·labora amb Oxfam Intermón en la campanya solidària TrailWalker

L’empresa del ParcBit AffiliRed col·labora amb Oxfam Intermón en la campanya solidària TrailWalker Euskadi. Un grup de voluntaris treballadors de l’empresa recorreran 100km, durant 32 horas, mitjançant 2 equips amb l’objectiu comú de recaptar diners per construir dos pous amb aigua potable a països com Etiòpia, Txad o República Centroafricana.

Més informació.

habitissimoEl grup britànic HomeServe entra a Habitissimo com a nou inversor de referència

Els fundadors de l’empresa espanyola habitissimo anuncien la venda del 70% de les seves accions a la multinacional britànica HomeServe, capdavantera en assistència a la llar i a Espanya matriu de Reparalia. L’adquisició permetrà que es generin sinergies, a més de facilitar que habitissimo es nodreixi de l’experiència i el múscul financer d’un grup amb àmplia experiència en el sector de les reparacions de la llar. Més informació.

ACTIVITATS

estudi llimonaWorkshop intensiu de WordPress de 12 hores

Estudi Llimona realitza una nova edició del workshop intensiu de WordPress de 12 hores dirigit a professionals i/o particulars que vulguin aprendre a fer una web personal o d’empresa amb relativa facilitat, dotar-la de contingut i treure-li el màxim rendiment. Més informació.

ecommerce joves

Jornades e-commerce i màrqueting digital

El proper 9 de Març s’impartirà al ParcBit una jornada gratuïta sobre e-commerce, organitzada per Ecommaster en col·laboració amb Joves Empresaris, on aprendràs els passos necessaris per crear un E-commerce i augmentar la conversió del mateix. Aprendràs les claus per crear un comerç electrònic d’èxit i no caure en l’intent. Segueix llegint.

meteoclimJornada presentació SmartWeather per al sector nàutic

Aquest proper 23 de febrer de 10h a 11’30h el CEO de l’empresa Meteoclim, Carlos Alonso Laita, presentarà SmartWeather, una nova eina destinada a professionals del sector de la nàutica que necessiten informació meteorològica fiable i rigorosa. Segueix llegint.

amaraSeminaris sobre màrqueting d’Amara

L’empresa del ParcBit Amara Ingeniería de Marketing organitza dos seminaris sobre màrqueting online d’atracció. Els dos seminaris estan enfocats a aprendre tècniques de màrqueting que substitueixin les comercials “porta freda”, oferint contingut d’interès i permetre ser trobat pels potencials clients i convertir-se en una referència del seu sector.

ALTRES