Butlletí ParcBit 15/06/17

NOTÍCIES

RIS3L’startup del ParcBit yourttoo.com obté la inversió del grup turístic Destinia-Tor Travel

TOR Travel, la plataforma B2B de Destinia, ha invertit en l’startup del ParcBit yourttoo.com, consolidador de paquets turístics de receptius. Aquesta participació li dóna accés a una tecnologia i producte a tot el món que enforteix l’aposta del grup per ser un proveïdor integral de serveis turístics. Més informació.

jornada incentius fiscals

La Fundació Bit i PalmaActiva, juntes en la creació d’empreses innovadores

Avui matí, Pere Fuster com a gerent de la Fundació Bit i Joana Maria Adrover, com a regidora de Turisme, Comerç i Treball de l’Ajuntament de Palma i representant de l’Agència de Desenvolupament local PalmaActiva, han signat al ParcBit un conveni marc de col·laboració per al foment de l’emprenedoria i la creació d’empreses innovadores al municipi de Palma. Han assistit també a la signatura Susana Rincón, gerent de PalmaActiva i Rafel Soler, responsable de l’àrea d’Emprenedoria de la Fundació Bit.. Més informació.

aparcamentDiscubre llança una campanya de crowdfunding

L’empresa del ParcBit Discubre ha llançat recentment una campanya de captació d’inversors amb l’objectiu d’engrandir la seva comunitat d’usuaris i arribar a països on l’accés a la informació de productes de suport per a la discapacitat és limitat. El capital sol·licitat és de 120.000 fins a 150.000€, amb una inversió mínima de 500€. Més informació.

El CentreBit Menorca col·labora en el Menorca Millennials 2017

El passat 1 de juny es va celebrar, al port de Binibeca a Menorca, la inauguració de la tercera edició del Menorca Millennials, un esdeveniment que compta amb la col·laboració del CentreBit Menorca i que acollira fins al 15 de juny a una comunitat d’empreses, empresaris i inversors d’arreu del món. Més informació.

ACTIVITATS

Campus LADAT

Art Campus: Cinema, animació i 3D

Durant el mes de juliol, el LADAT organitza un Campus d’estiu per a nins i joves d’entre 12 i 16 anys, on aprendrán a fer animació 3D i  dibuixos animats. De la mà de professors del LADAT, aprendran diferents tècniques de creació cinematogràfica: animació per ordinador, stop motion, realització de vídeo digital i molt més. Més informació.

escola global

Summer CAMP – Creative Arts

Aquest estiu, Escola Glogal organitza activitats d’estiu en les que oferirà: pintura creativa, actuació, creació d’objectes, realització del vestuari, artesania, pintura en murals, teatre musical, filmació, dansa, així com jocs d’aigua a l’aire lliure, meditació, ioga o cuina. El preu és de 190€ per setmana i hi ha un 10% de descompte per a germans. Més informació.

aixaSummer Camp 2017

El dilluns 26 de juny arranca el Summer Camp 2017 al Col·legi Aixa fins al 28 de juliol orientat a nins/es de 0 a 11 anys. Al Col·legi Aixa aprofiten les seves instal·lacions i l’entorn natural que els envolta per a realitzar el Summer Camp. Curs d’estiu amb multitud d’activitats esportives al mar i la piscina, anglès i tallers d’història. Més informació.

ALTRES