Butlletí el ParcBit al dia (25/03/15)

ACTIVITATS

acfysActivitats esportives a l’aire lliure ACFYS

Amb l’objectiu de promoure uns hàbits de vida saludable i millorar la qualitat de vida dels treballadors, a partir del mes de març, l’empresa Acfys, dedicada a la salud esportiva, organitza una serie d’activitats a l’aire lliure, a l’entorn del ParcBit. Més informació.

escola global

Activitats Escola Global (Setmana Santa – Summer School)

Del 6 al 10 d’abril, l’Escola Global, situada a l’edifici Adduno del ParcBit, organitza tot un programa d’activitats completament en anglès i dirigides a infants de 3 a 15 anys. Les activitats, en consonància amb la filosofia creativa i holística de l’Escola Global, estaran relacionades amb la tecnologia, la investigació, la granja escola, la permacultura, o les belles arts, entre d’altres.

micttWeb & Cloud Tour 2015

El proper dia 27 de Març, Microsoft i MICTT organitzen un esdeveniment per donar a conèixer les últimes novetats en desenvolupament Web i Cloud de Microsoft.

L’objectiu és orientar als assistents en el desenvolupament de pàgines webs modernes, interactives i ràpides amb ASP.NET i Webtools de Visual Studio 2013 per després desplegar-los i implementar-los amb Microsoft Azure.

Premio emprendedor xxiPresentació Premis Emprenedor XXI

El proper divendres 27 de març a les 10 hores es farà una presentació tècnica de la 9è Edició dels Premis Emprenedor XXI a l’espai d’incubació col·laborativa de l’Edifici Disset, al ParcBit. La dotació dels premis d’enguany serà de 400.000 euros.Més informació.

presentació FdIEl ParcBit acull la presentació de la Fundació Impulsa Balears

El ParcBit ha acollit la presentació de la Fundació Balears Impulsa que ha comptat amb l’assistència del President José Ramón Bauzá i la presidenta de la Confederació d’Associacions Empresarials de Balears (CAEB), Carmen Planas, així com els agents econòmics i socials de les Illes, empresaris, centres d’investigació i representants dels diferents grups parlamentaris. Més informació.

tic menorcaLa Fundació Bit dóna suport a la implantació de les TIC entre les empreses de Menorca

El conseller d’Economia i Competitivitat, Joaquín García, ha signat amb el president del Consell Insular de Menorca, Santiago Tadeo, el conveni per al programa conegut com “Pla + TIC Menorca”. Acord de col·laboració entre la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i el Consell Insular de Menorca per a l’execució del programa de formació i assessorament en l’ús de les noves tecnologies i la gestió empresarial. Més informació.

P4hEls pacients amb degeneració macular podran fer seguiment des de casa

Aquest dematí s’ha presentat a l’Hospital Comarcal d’Inca (HCIN) el projecte “Preven DEMAE”, una tecnologia que permet la prevenció i detecció precoç de la malaltia ocular “Degeneració Macular Associada amb l’Edat” (DEMAE) i alhora la reducció de les llistes d’espera dels serveis d’oftalmologia de l’hospital comarcal. Més informació.

ris3 fcytLes comunitats autònomes es reuneixen al ParcBit per debatre sobre l’R+D+i aplicada al turisme

El conseller d’Economia i Competitivitat, Joaquín García, ha inaugurat avui matí al ParcBit la ‘Mesa Temàtica Interregional: R+D+i en el sector turisme’, organitzada per la “Red de I+D+i” pertanyent a la Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia (FECYT) i en la qual col·labora la Fundació Bit. Més informació.

Logitravel isoLogitravel obté la certificació en gestió de la qualitat ISO 9001:2008

L’agència de viatges online Logitravel.com ha obtingut la certificació en la norma UNE-EN ISO 9001:2008 de mans de l’empresa SGS, líder mundial en certificació.

Logitravel aposta una vegada més per un servei de qualitat als seus clients i certifica la seva metodologia de treball amb l’objectiu de millorar encara més la satisfacció dels seus clients i guanyar en eficàcia i eficiència interna.

Més informació.

L’empresa Discubre, incubada al ParcBit, llança el seu comparador de productes per a persones amb mobilitat reduïda

Xavier Mesalles, i Damià Morey, creadors de Discubre, llancen aquesta nova plataforma després d’alguns mesos elaborant el projecte, i gràcies també a les sinergies sorgides entre emprenedors de la incubadora col·laborativa del ParcBit.

A més de l’eina que permet fer una comparació entre els preus de productes orientats a persones amb mobilitat reduïda, Discubre ofereix també informació sobre activitats, serveis, i informació d’interès per a persones amb discapacitat. Seguir llegint.

més de 45La incubadora del ParcBit reuneix als seus emprenedors en el “Molt + de 45′” del mes de març

Una trentena d’emprenedors han assistit avui a la sessió “Molt + de 45′”, unes trobades mensuals exclusives per a usuaris de la incubadora d’empreses del ParcBit, en la que es presenten els nous projectes instal·lats, es comparteix coneixement i es repassen les ultimes novetats i la informació d’especial interès per als incubats. Seguir llegint.

ALTRES