Butlletí el ParcBit al dia (20/08/14)

ENQUESTA

Enquesta sobre el grau de confiança envers les compres en línea

Des de l’Observatori Balear de la Societat de la Informació (OBSI) de la Fundació Bit, hem posat en marxa aquesta anàlisi per conèixer el grau de confiança dels usuaris d’Internet envers les compres en línia. Participa-hi a través del següent enllaç: http://goo.gl/PZ8Im5

NOTÍCIES

Quatre empreses balears dedicades a l’R+D+i obtenen ajuts Torres Quevedo per promocionar el seu talent i empleabilitat

Les tres empreses del ParcBit Alimentòmica, CIRCE i Sanifit, associades al Clúster Biotecnològic i Biomèdic de les Illes Balears (BIOIB) i l’empresa Sciware Systems SL, del sector de la química analítica, han estat beneficiaris del progama d’ajuts Torres Quevedo 2014, amb els quals es preten afavorir la carrera profesional dels investigadors en el sector privat mitjançant la contractació i la formació. Segueix llegint.

Més de 1200 alumnes han visitat aquest curs el ParcBit

El ParcBit ha acollit per segon any consecutiu un programa de visites d’estudiants amb l’objectiu de fomentar la inserció professional i despertar l’esperit emprenedor dels joves. Des del passat mes d’octubre s’han comptabilitzat 1.228 alumnes distribuïts en 35 grups. Aquest programa de visites compta amb la col·laboració d’empreses i emprenedors del ParcBit. Segueix llegint.

“Hi ha moltes idees bones, però un factor determinant és la tenacitat i la confiança”

Aquest passat mes de juliol, Carlos Alonso Laita, gerent de l’empresa Meteoclim, ha estat a la Universitat de Cambridge realitzant el curs d’acceleració d’empreses “Ignite Fast Track”. La participació en aquest prestigiós programa formatiu forma part del premi Emprenedor XXI Balears 2014 amb què va ser guardonat el projecte Meteoclim Services, i amb el qual opta a guanyar el premi Emprenedor XXI també a nivell nacional. Segueix llegint.

ACTIVITATS
Mad Fox 2014 Gaming Festival – 30 i 31 d’agost. Auditori del ParcBit

El ParcBit acollirà la primera edició del Mad Fox Festival, un esdeveniment enfocat a la tecnologia i al gaming que estarà compost per diferents activitats tals com tornejos de videojocs i exposicions d’empreses del sector tecnològic. En aquesta primera edició hi haurà dos tornejos: League of Legends i Starcraft 2. Més informació.

I Coopetition Day de les Illes Balears – 24 de setembre. Sala de formació del ParcBit

El clúster turisTEC organitza el I Coopetition Day de les Illes Balears, un esdeveniment que té per objectiu el foment de la col·laboració amb les empreses de turisTEC i les seves solucions. Amb aquesta jornada es pretén abordar de manera conjunta problemàtiques comunes; trobar àrees de cooperació amb altres empreses/entitats; i establir un canal permanent de coopetencia entre empreses d’alt valor afegit. Més informació.

ALTRES

Oberta la contractació de serveis de formació en disseny de models de negoci

La Fundació Bit anuncia la contractació de serveis de formació en metodologies i procediments innovadors per al disseny i validació de models de negoci basats en el coneixement i amb alt amb potencial de creixement. Més informació.

#ParcBit a l’Instagram

L’entorn del ParcBit, la seva gent, els seus treballadors, racons, celebracions… ofereixen moltes oportunitats per ser fotografiats. Ara el ParcBit ja té un usuari d’Instagram des del qual es dinamitzarà l’altra cara del parc tecnològic mitjançants les múltiples eines que ofereix aquesta aplicació per a smartphones. Si ets un instagramer, t’animam a fotografiar el que més et cridi l’atenció del ParcBit, sense oblidar l’etiqueta #parcbit. Segueix-nos!

Jornades Formentera 2.0

Del 2 al 5 d’octubre tindran lloc les jornades sobre noves tecnologies per a la comunicació online, Formentera 2.0, amb masterclass i tallers dirigits a professionals curiosos del món de la comunicació, el màrqueting i la publicitat. Més informació.

Felanitx Tech Week

L’Ajuntament de Felanitx organitza per als dies 10, 11 i 12 d’octubre la “Felanitx Tech Weekend”, un esdeveniment sense ànim de lucre, que vol ser un punt de trobada per a l’intercanvi de coneixements i experiències relacionades amb les TIC. Hi tendran lloc 3 tornejos: LOL, Minecraft i Call of Duty. L’organització està oberta a qualsevol tipus de proposta; taller, conferència, exhibició, etc. En cas d’estar interessats en presentar-ne alguna, ho podeu fer a: joventut.ajfelanitx@gmail.com. Més informació.

Programa pràctiques en empreses UIB-PalmaActiva en noves tecnologies:

PalmaActiva i la Universitat de les Illes Balears han posat en marxa un programa de pràctiques extracurriculars becades en empreses, on el lloc de pràctiques tingui relació amb les Noves Tecnologies. Pot participar qualsevol empresa o institució privada, independentment del
seu tipus d’activitat i dedicada als següents sectors: Informàtica, comunicació i màrqueting; Turisme, cultura i comerç; i, Serveis que realitzin activitats utilitzant les noves tecnologies. Les empreses que ofereixin llocs de pràctiques i interessades en el programa podeu consultar el següent enllaç: http://www.fueib.org/ca/informacio/141/beques-palmaactiva.htm

Logo ParcBit

Locals disponibles al ParcBit

Les empreses o entitats interessades en llogar un local al ParcBit podeu contactar amb rvilanova@parcbit.es. Consultau aquí quines són les oficines disponibles.