Butlletí 20/12/17

ENQUESTA MOBILITAT

Amb la voluntat de donar resposta a les constants demandes de millora del transport públic per arribar al ParcBit i de la problemàtica de falta d’aparcament, des de la Fundació Bit hem ideat aquest estudi per a analitzar les necessitats dels usuaris del parc quan a mobilitat i transport. Per això li demanaríem que contesti aquesta breu enquesta i que la faci arribar, si és possible, a altres usuaris i treballadors del parc. Les seves respostes ens ajudaran a trobar solucions per a millorar el ParcBit. El formulari està disponible en català, castellà i anglès:

Estudi de mobilitat ParcBit

Estudio de movilidad del ParcBit

ParcBit mobility study

NOTÍCIES

L’empresa del ParcBit Beesensor seleccionada per a realitzar un projecte col·laboratiu “smartcity” a Santander

El projecte ParGarCom de Beesensor, seleccionat d’entre més de 200 propostes pretén millorar l’experiència d’ús dels parcs, jardins i zones verdes de Santander mitjançant el desenvolupament d’una APP amb informació obtinguda a partir de dades ja existents (reg, transports…) i d’altres dades generades a partir de la ciutadania.

Més informació.

El ParcBit tanca l’any del 15è aniversari amb una gran xocolatada popular per a tota la comunitat

En motiu del 15è aniversari del ParcBit, i coincidint amb es festes de Nadal, la Fundació Bit ha convidat a tota la comunitat (empresaris, treballadors, usuaris…) a una xocolatada amb ensaïmada. L’acte, que s’ha portat a terme de 10h a 12h, ha congregat durant el matí a prop de 800 persones que han acudit a recollir un tros d’ensaïmada i una xocolata calenta dins del tassó reutilitzable i commemoratiu del 15è aniversari, amb el qual s’ha volgut obsequiar  als participants. Més informació.

Les empreses d’allotjament es reuneixen per a la presentació del nou sistema de gestió de CloudHotelier

CloudHotelier, empresa capdavantera en disseny de webs per a hotels a Menorca, ha presentat avui, dijous 14, el seu últim producte, un sistema de gestió per a empreses d’allotjament (PMS), que permet als hotelers gestionar les seves reserves i clients en una única plataforma.

Més informació.

ALTRES