(TANCAT) Bases específiques per la convocatòria d’un enginyer tècnic o enginyera tècnica en informàtica o equivalent per l’Àrea de Salut de la Fundació Bit (CCI01-16)

La Fundació Bit selecciona un/a enginyer/a tècnic  en informàtica o equivalent per l’Àrea de Salut de la Fundació Bit (CCI01-16).

S’ofereix un contracte d’interinitat en lloc vacant, grup de classificació B, salari brut anual de 24.500.-€, temps complet, amb el següent horari de dilluns a divendres de 08:00h a 15:30h.

La feina consisteix en l’anàlisi, disseny, desenvolupament , implantació i manteniment de projectes i productes software relacionats amb les TIC i la salut.

Consulta aquí:

RESOLUCIÓ PROCÉS SELECCIÓ CCI01-16

LLISTAT DEFINITIU BAREMACIÓ CCI01-16

LLISTAT PROVISIONAL BAREMACIÓ CCI01-16

LLISTAT PROVISIONAL SIGNAT PUNTUACIONS EXAMEN CCI01 16

LISTADO DEFINITIVO ADM_EXC.CCI01-16

LISTADO PROVISIONAL ASPIRANTES CCI01-16

Solicitud de participació en el procés de selecció