(TANCAT) Bases específiques per a la selecció d’un llicenciat/da en informàtica, enginyer/a en informàtica o màster universitari en informàtica per al departament de desenvolupament de software de la Fundació Bit (DES03-16)

La Fundació Bit selecciona un llicenciat/da en informàtica, enginyer/a en informàtica o màster universitari en informàtica per al departament de desenvolupament de software de la Fundació Bit (DES03-16)

S’ofereix un contracte d’ interinitat en lloc vacant, grup de classificació A, a temps complet, amb el següent horari de dilluns a divendres de 08:00h a 15:30h, amb un salari brut anual de 30.500.-€.

La feina consisteix en la planificació, l’anàlisi, la programació, la comprovació i documentació, la implementació, el desplegament i el manteniment de projectes de programari que compleixen els estàndards de desenvolupament de la Direcció general de Desenvolupament Tecnològic.

RESOLUCIÓ SIGNADA DES03-16

LLISTAT SIGNAT DEFINITIU PUNTUACIONS DES03-16

LLISTAT PROVISIONAL PUNTUACIONS DES03-16 FASE 2

LLISTAT PROVISIONAL PUNTUACIONS DES03-16