Activitats pel Dia d’Internet al CentreBit Menorca

Aquest proper 17 de maig, en motiu del dia d’Internet, la Fundació Bit organitza una jornada d’activitats al CentreBit Menorca en la que es parlarà de Drons, Impressió 3D, i dret a l’oblit.

Carmen Crespo, responsable del CentreBit Menorca serà l’encarregada d’obrir aquesta jornada en la que a partir de les 11’00h del matí i fins a les 13’45h del migdia es podran seguir les conferències, taules rodones i mostres de la mà d’experts i empreses del sector.

A partir de les 11’05, començarà la taula rodona sobre Impressió 3D, en la que hi participaran: Joan Bonet Torres de Menorca 3D i Iker Martínez de Eceoalza, i Somni Project, empresa incubada en el Centre Bit Menorca. En aquesta taula rodona es parlarà sobre l’evolució de la impressió 3D en els darrers anys i quines implicacions té quan a els reptes del codi obert, o sostenibilitat.

Seguidament, a les 11’30h, Diego Fanjul de Finch Abogados i expert en tractament de dades personals, portarà a terme una ponència sobre Dret a l’oblit.

La jornada continuarà amb la taula rodona “Drons sense límit”, en la que hi participaran; Fernando de la Puerta, de Dronesky, Alberto Correa i Hugo Garcia, de Aerofotu Menorca Dron, i Diego Fanjul de Finch Abogados.

Per acabar la jornada, de 12’30h a 13’30h els assistents podran gaudir d’una mostra d’impressora 3D i drons.

Aquesta jornada, a laa que se suma un any més la Fudació bit, compta amb la col·laboració de la Europe Entreprise Network i s’enmarca en el Dia d’Internet, una efemèride que se celebra el 17 de maig, impulsada per l’Associació d’Usuaris d’Internet i per la Internet Society, amb l’objectiu de donar a conèixer les possibilitats que ofereixen les noves tecnologies per millorar el nivell de vida de la ciutadania.

Cartell_Dia de Internet 2017-2

Els interessats, poden inscriure’s a través d’aquest formulari.

Programa Dia dInternet 2017